Szeminárium (legújabb kor 1.) – MÜN 282/d.
A fotográfia felhasználása a magyar képzőművészetben
Radák Judit, PhD hallgató
Csütörtök 16.00-17.30
1. Az eszményített valósághűség jelentősége a 19. században (Munkácsy Mihály, Barabás Miklós – Székely Bertalan)
2. A technikai változások következtében a fotó szélesebb körű használata, és újbóli megjelenése a képzőművészetben (Moholy-Nagy László, Kassák Lajos, Trauner Sándor, Hegedűs Béla)
3. Koncept fotó – művészetelméleti kérdésekkel foglalkozó fotográfiák (Erdély Miklós, Birkás Ákos)
4. Koncept fotó – művészetelméleti kérdésekkel foglalkozó fotográfiák (Gémes Péter, Károlyi Zsigmond)
5. A performance- és akcióművészet megörökítési lehetősége fotódokumentációval (Hajas Tibor- Vető János, Balatonboglár)
6. Átfestett fotók (Lakner László, Baranyay András, Kelemen Károly)
7. Fotórealizmus (Csernus Tibor, Méhes László, Fehér László)
8. A fotórealizmushoz visszatérők (Birkás Ákos, Konkoly Gyula)
9. Kósa János, Szűcs Attila
11. Egymásra vetülő képek (Köves Éva, Szacsvay Pál, Göbölyös Luca)
12. Identitáskeresések (Nagy Kriszta, Komoróczky Tamás, Bakos Gábor – Weber Imre)