KezdÅ‘lapAz Int�zetK�pz�si rendKurzusokTananyagokMunkat�rsak�goston JuliannaEndr�di G�borE�rsi AnnaGosztonyi FerencKel�nyi Gy�rgyKeser� KatalinMarosi Ern�Ordasi ZsuzsannaPassuth KrisztinaProkopp M�riaR�nyi Andr�sRuzsa Gy�rgySz�ke Annam�riaTak�cs ImreVeszpr�mi N�ra�szt�nd�jak�gyint�z�sK�ls� linkek | Keserü Katalin
Szakdolgozati témák MA-hallgatók számára
▪ Kép és keret a századforduló magyar mûvészetében
▪ Ferenczy Károly színvilága
▪ A kortárs mûvészet és a kortárs építészet viszonyai
▪ "High and Low" El Kazovszkij életmûvében
▪ El Kazovszkij saját szövegei (interjúk) és a róla szóló értelmezések összevetése
▪ Vers és kép El Kazovszkij életmûvében
▪ Színelméletek a jelenkori magyar mûvészetben
▪ A "minimális beavatkozás" módszere a kortárs képzõmûvészetben
▪ Magyarország jelenkori világkiállítási pavilonjai
▪ Helyspecifikus alkotások a magyar képzõmûvészetben
▪ Tolvaly Ernõ festészete
▪ Konkrét mûvészet Magyarországon
▪ Új mûformák az 1970-es években Galántai György pályáján
▪ Kép és szöveg Schéner Mihály egyedi könyveiben
▪ Az 1957-es Tavaszi Tárlat
▪ A csõbútor
▪ Simay Lajos / Mahunka Imre iparmûvészek munkássága
▪ Szuly Angéla / Endress Aliz / Gyenes Gitta / Hraniczky Ilona festõnõk életmûve
▪ Csontváry Kosztka Tivadar festészete és az orientalizmus
▪ Csontváry Kosztka Tivadar színvilága
▪ A "Székely akció" építészeti eredményei
▪ Kárpátalja építészete a 20. század elején
▪ A századforduló színes építészete Nagyváradon
▪ Kós Károly iparmûvészeti munkássága
▪ A Trefort-kert épületei és építéstörténete, díszítményeik
▪ Díszítõfestészet Steindl Imre épületeiben
▪ Ormós Zsigmond mûgyûjteménye
▪ Mûkedvelõk utazásai a 19. században
▪ Erdélyi tájképfestészet a 19. században
| T�rsoldalak
Aria
Arthist 2.0
Twitter
Digit�lis K�pt�r
|