Keserü Katalin

 

Szakdolgozati témák MA-hallgatók számára

▪ Kép és keret a századforduló magyar művészetében
▪ Ferenczy Károly színvilága
▪ A kortárs művészet és a kortárs építészet viszonyai
▪ "High and Low" El Kazovszkij életművében
▪ El Kazovszkij saját szövegei (interjúk) és a róla szóló értelmezések összevetése
▪ Vers és kép El Kazovszkij életművében
▪ Színelméletek a jelenkori magyar művészetben
▪ A "minimális beavatkozás" módszere a kortárs képzőművészetben
▪ Magyarország jelenkori világkiállítási pavilonjai
▪ Helyspecifikus alkotások a magyar képzőművészetben
▪ Tolvaly Ernő festészete
▪ Konkrét művészet Magyarországon
▪ Új műformák az 1970-es években Galántai György pályáján
▪ Kép és szöveg Schéner Mihály egyedi könyveiben
▪ Az 1957-es Tavaszi Tárlat
▪ A csőbútor
▪ Simay Lajos / Mahunka Imre iparművészek munkássága
▪ Szuly Angéla / Endress Aliz / Gyenes Gitta / Hraniczky Ilona festőnők életműve
▪ Csontváry Kosztka Tivadar festészete és az orientalizmus
▪ Csontváry Kosztka Tivadar színvilága
▪ A "Székely akció" építészeti eredményei
▪ Kárpátalja építészete a 20. század elején
▪ A századforduló színes építészete Nagyváradon
▪ Kós Károly iparművészeti munkássága
▪ A Trefort-kert épületei és építéstörténete, díszítményeik
▪ Díszítőfestészet Steindl Imre épületeiben
▪ Ormós Zsigmond műgyűjteménye
▪ Műkedvelők utazásai a 19. században
▪ Erdélyi tájképfestészet a 19. században